Příspěvky

Intra a parfémy Refan

Měl jsem mírně veselý zážitek: zazvonil zvonek, jdu otevřít. Za dveřmi nějaká slečna. Rychle jsem v hlavě analyzoval situaci, abych si ji zařadil. Svědkové Jehovovi: ne. Sociálka: ne. Obecní úřad: také ne. Průzkum veřejného mínění: možná... Než jsem stihnul domyslel, slečna spustila. Tedy začala mluvit. Ale já ji nerozumněl ani slovo. Až po chvilce jsem se trochu chytnul, poněvadž jsem rozeznal slova jako "Kaufland" a "Hypernova" a taky "stánek". Byl to příval slov a (zřejmě i) vět a já jen stál a zíral. Pak vytáhla z kabelky nějakou krabičku, strkala mi jí pod nos a zase něco povídala. Byl jsem z toho mírně paf. Po několika minutách, ve kterých krabička přešla z její ruky do mojí - ani nevím jak, se mi podařilo nadechnout a skočit do té její záplavy slov. Povídám: "A co to jako je?" Něco říkala, pochytil jsem slovo "parfém". "Aha," říkám - na víc jsem se nezmohl. Mezitím mi krabičku zase sebrala, vytáhla z kabelky dva flakony

To byly prázdniny! - aneb zlatá Intra

Obrázek
Pěkně vypečené! Ne, že bych neměl rád prázdniny. Mám je rád, ačkoliv v mém věku už by mě mohly být šumafuk. Ale to mi nejsou. Už si je neužívám, jako v době povinné školní docházky, ale pořád jsou to pro mě dva měsíce v roce naprosto výjimečné. Mluvím teď, jak bystří sami pochopili, o letních prázdninách. Na ty letošní budu vzpomínat asi dlouho. Předně jsem dostal zakázku na tvorbu webových stránek a e-shopu. To samozřejmě potěší, vždyť mě to do určité míry živí. Více mě dnes asi živí Intra, přesněji řečeno prodej Intry, ale tvorba webů má v mém podnikání stále důležité místo. Tak jsem byl za tu zakázku rád, ačkoliv (částečně z kamarádství) jsem s cenou šel hodně dolů a navíc ten e-shop spěchal. Ukázalo se však, že tato zakázka bude náročnější, než se zdálo. Jednak proto, že jsem se já trouba pořádně nepodíval na starý zákazníkův web. Součástí zakázky totiž bylo převést data ze starého webu na nový. Kdybych se podíval pořádně, šel bych s cenou min. o polovinu výš a nebo se na to vyka

Intra, Lifestyles a nové podmínky

Že jsou nové ceny produktů Lifestyles - tedy Intra za 1.100,- Kč a Nutria za 750,- Kč - to už jsem se zmínil. Znamená to, že Intra i Nutria jsou cenově dostupnější a to je dobře. Ale nezměnily se jen ceny produktů. Výrazné změny jsou také v podmínkách pro distributory, resp. pro všechny, kteří uzavřou smlouvu s Lifestyles a nakupují se slevou. Předně je sleva pro všechny registrované 25%. To je dle mého soudu velmi slušné. Ale hlavně: pokud registrovaný zákazník (dle hantýrky používané v MLM distributor) zaregistruje pod sebe dalšího distributora, má ze všech jeho nákupů 20% pro sebe! Tohle je změna jako hrom a zaslouží si, abych o tom napsal více. To ale někdy příště. Dneska si chci všimnout jiné "lahůdky". Jde o to, že všichni registrovaní distrubutoři dostávají kromě finančních výhod také zdarma své internetové stránky. To je výhoda veliká. Informace o Intře, Nutria i o tom, co se děje v Lifestyles lze teď předávat jenom tím, že předáme adresu svého webu. Ta moje je na adr

Canon PowerShot A590 IS

Obrázek
Koupil jsem si foťák. Canon PowerShot A590 IS. Vlastně; koupili jsme si ho mi dva - já a Yetty. Kousek z té lacinější nabídky, neb to stačí a na dražší nebylo. Celé to začalo ale tím, že jsem prodal starší laserovou tiskárnu OKI 1100 a pořídil barevnou inkoustovku Canon Pixma IP 4500. To proto, že Intra potřebuje dobré a na pohled příjemné informační materiály. Ty je třeba tisknout barevně. Takže proto ta změna. No, a tuhle jsme byli u známých, co mají koně. Mají jednoho a mají ho místo sekačky. Je to taková koňská rasa, co sekačku skvělě nahradí. Jen se musí hlídat, aby příliž netloustnul. Má k tomu skony, tahle rasa. Koně doma nemáme, je to krásný zvíře a tak jsem fotil. Jen tak na mobil - nic jiného jsem po ruce neměl. A pak doma - když jsem se vracel ve vzpomínkách k tomu koni - jsem si řekl, že si vytisknu fotku s koněm. Tuhle tu: No, na monitoru to ještě jde, ale po vytištění to vypadalo dost bídně. Přeci jen mobil na to není stavěný, aby dělal fotky v potřebné tiskové kvalitě. A

Intra a Nutria, prázdniny a nové ceny

To jsou ale věci na začátek prázdnin! Společnost Lifestyles připravila nové podmínky pro distributory a nové ceny produktů, v našem - tedy českém a slovenském případě - ceny produktů Intra a Nutria. A to je dobrá zpráva, protože ceny jdou dolů, jsou nižší, VŠE JE LACINĚJŠÍ! Na to nejsme zvyklí, co?! Ale po pravdě řečeno; již bylo na čase. Dolar klesl, koruna posílila a Intra i Nutria se prodávali za stále stejnou cenu. To bylo nepříjemné a nemoderní. Takže změna byla na místě, Lifestyles "zabodovali" a Intra je teď za 1.100,- Kč a Nutria za 750,- Kč. Skvělé! Také podmínky pro získání slev doznaly změn. Kdo chce Intru za lacino, nebo kdo chce Intru prodávat, potřebuje uzavřít s Lifestyles smlouvu. Doposud byly dvě: smlouva pro stálé zákazníky a smlouva pro distributory. To se změnilo a zjednodušilo. Smlouva bude jen jedna a to ta distributorská. Podmínky a výhody? Je to prosté: podmínkou je vyplnit smlouvu, odeslat a zaplatit registrační poplatek 1.000,- Kč. A to je dobrá zprá

Nový web: kaleta.nýrsko.info

Obrázek
Tak jsem nakonec zvolil kompromis. Chtěl jsem mít svoji doménu, nejlépe www.kaleta.cz. Jenže je obsazená a majitel (p. Kaleta), je rád, že ji má. Nabízel jsem mu možné i nemožné, ale neustoupil. Ostatní domény "kaleta" jsou také obsazené. "Nu, což," řekl jsem si. "Vymyslím nějaký jiný název". Jenže to není jen tak. Nakonec jsem si řekl, že nemá cenu špekulovat a rozhodl jsem se využít doménu, kterou již vlastním a málo používám: nyrsko.info Co na ní lze najít? Zatím toho není mnoho. Tak hlavně tam mám stránky věnované vlastnímu software Zakázky (Evidence zakázek a Pracovní deník). Dále tam hostuji stránky skupinky mladých z KS Nýrsko, tedy " mládež ". A to je vlastně vše. Takže místa dost a dost. Kdyby měl někdo zájem využít pěknou doménu www.nyrsko.info , nechť se ozve... Nu, ale zpět k doméně "kaleta": nebylo tedy těžké vymyslet subdoménu www.kaleta.nyrsko.info . A s obsahem jsem se také nijak moc nepatlal. Nesmí tam chybět Intra -

Google, vnořené odkazy a Intra

Tohle je jenom takové moje technické přemýšlení nahlas. Jde o to, že Google vytváří u některých stránek tzv. "vnořené odkazy" neboli "sitelinks", což ve výsledku vypadá tak, že se na stránce s výsledky hledání u jedné položky zobrazí ještě takové "podpoložky" - tedy krátké nadpisy. Z nich vede cesta přímo na jednotlivé stránky webu. Je to fajn. Zadáte do vyhledávače Intra a ono vám to vyhodí výsledek asi takovýhle: INTRA Lifestyles Intra a Nutria (bylinky, vitamíny, minerály, antioxidanty…). Informace, objednávky, poradenství. Zdravá výživa pro posílení a udržení zdraví. www.intra-info.net/cz/ - 20k - Archiv - Podobné stránky Intra Nutria Objednávka Zkušenosti Kontakt Spolupráce Je to pěkné a praktické. Výhodné pro majitele stránek i pro zákazníka. A o to jde. A ještě jde o to, že bych rád, aby se mi to u mých webů zobrazovalo také tak. Zatím se to nedaří. Ale zkouším to a jednoho krásného dne to tam bude! Jen vydržet! .