FibreLife - redukujte svoji hmotnost

Tento příspěvek píšu s radostí. Naměřené hodnoty cholesterolu jsou v pořádku, pan doktor mě pochválil, za posledního půl roku jsem nepřibral a přitom to nebyla žádná dieťácká dřina.
V průběhu minulého roku (tedy 2012) se dostal na český a slovenský trh produkt kanadské společnosti Lifestyles určený k redukci tělesné hmotnosti, který se prodává pod názvem FibreLife.

FibreLife – co je to?

FibreLife je v podstatě vlákninová směs. To znamená, že funguje podobně, jako každá jiná vláknina: pomáhá s čištěním organizmu, pohlcuje a vylučuje toxiny, pomáhá snižovat množství kalorií, které tělo vstřebává z potravy a zabraňuje ukládání sacharidů v těle ve formě tuku.
Hlavním přínosem produktu FibreLife je kromě již zmíněné redukce tělesné hmotnosti také udržení zdravého trávicího systému, posílení obranyschopnosti organizmu vůči obezitě, cukrovce a srdečním chorobám, resp. chorobám oběhové soustavy (kardiovaskulární systém, cévní soustava).
Kapsle FibreLife se užívají před jídlem (1 - 2 kapsle) a vydatně zapíjejí vodou. Takže pro uživatele nic složitého.


Moje zkušenost s FibreLife

Nechtěl jsem nabízet a slibovat svým zákazníkům něco, co nemám ověřené či vyzkoušené a přitom bych mít mohl. Proto jsem čekal i s napsáním tohoto příspěvku na výsledky kontroly u pana MUDr. Kašeho z Gastroenterologické ambulance.
A kontrola proběhla dnes (psáno 6.3.2013), tedy přesně tři měsíce a pět dnů poté, co jsem začal FibreLife užívat. Výsledek kontroly jsem zmínil již v úvodu: vše je v pořádku, pan doktor je spokojen, já rovněž.
Užíval jsem FibreLife tři měsíce, každý den jednu tabletku před jídlem, zapíjel vydatně vodou. Je pravda, že už více jak rok nejím mé, dříve tolik oblíbené, sladké tyčinky, jako např. Kaštany, Deli apod. Taktéž se delší dobu vyhýbám uzeninám a tučným jídlům. Ale znáte to: v prosinci několikeré narozeniny, Mikuláš, Vánoce, Silvestr… má dieta nebyla vždy ukázková, ba naopak. Ale vzal jsem to jako výhodu: alespoň se ukáže, co FibreLife umí.
A zdá se, že opravdu umí. Takže príma. Mohl bych to zakončit výzvou či návodem, jako např. “Hubněte s FibreLife!”, nebo “Jak zhubnout a nepřibrat”, případně “Jak se zbavit nadváhy snadno a navždy”. Ale to by bylo laciné, to vyřvává kdekdo a kde nic, tu nic. Tak jen skromně nabízím:
Vyzkoušejte FibreLife. Vlákninu, která pomáhá při redukci tělesné hmotnosti, snižování nadváhy i v prevenci diabetu.
Objednat FibreLife můžete zde.

Doplněno 25.11.2013:
Zopakoval jsem svůj pokus ještě v létě (2013). To víte: grilovačky, popíjení vínka během vlahých letních večerů… Nic dobrého pro můj organizmus. Samozřejmě jsem se hlídal a snažil dodržovat dietu. Ale ne vždy se to povedlo. Takže na řadu přišel opět FibreLife. Zkrátím to: kontrola dopadla dobře, podobně jako ta předchozí.

Důležité:

Rozhodně nechci nikoho nabádat k tomu, aby nedbal rad lékařů či přestal užívat léky a nahradil je FibreLifem. Taktéž je potřeba vzít v úvahu, že FibreLife je doplněk stravy a nikoliv její náhrada. Takže spolu s užíváním FibreLife je třeba se hýbat, jíst střídmě, vyhýbat se tučným a sladkým jídlům, zajistit dostatek tekutin (nejlépe čistou vodu) a v jídelníčku pamatovat na ovoce a zeleninu. Však víte :-)

Komentáře

Anonymní píše…
Ještě stojí za připomenutí, že FibreLife upravuje trávení celkově. Pokud někoho trápí zácpa, pak FibreLife výborně pomáhá. Podmínkou ovšem je dostatek tekutin. Když je tekutin málo, zácpa se naopak ještě zhorší.

Populární příspěvky z tohoto blogu

E-shop s produkty Lifestyles na Slovensku

Pokus s indexací diskuze