Tvoříme web pro Nýrsko.info

Dneska to nebude o Intře.
Kolega mi můj blog zkritizoval, že prý to mám moc jednostraně založené a že mám psát i o jiných věcech, než je Intra. Tak jo.

Úkol zní: vytvořit web pro www.nyrsko.info. Technicky to není až takový problém, ale vůbec nemám inspiraci na grafické zpracování. A navíc je to moje slabá stránka. Potřeboval bych ke spolupráci nějakého webdizajnéra. Šikovného a trpělivého. No jo. Není, tak není.

Ale když není webgrafik, tak jsem zapojil mládež. Přišla k nám zrovna Johana. Musím napsat Johana Hájková, protože ona se ráda hledá na webu a tudíž jí to udělá radost, až jí vyhledávač vyhodí tenhle blog.

Povídám jí: "Potřebuju to nějak graficky zpracovat".
Ona: "Tak já to zkusím".
Já: "Bezva, tady máš pastelky a papír. Zkus něco navrhnout".

Pustila se do toho s takovým elánem, že jsem musel vytáhnout papír další a další a další a hlavně větší a větší. Malovala, psala, vyptávala se... Bylo to skvělé!

Pak, že to zkusíme hodit do kódu. Tak jo. Každá změna, kterou jsem aplikoval, jí inspirovala k novým a novým nápadům a vylepšením. Nestíhal jsem dělat změny, zkoušet odstíny, přidávat a ubírat rámečky, měnit fotky...
No, zkrátím to. Kdyby nemusela domů, asi bych se zbláznil. Nakonec chtěla všechno hejbací, fotky že budou připlouvat, odplouvat, rámečky každý v jiném odstínu...

Byl to fakt príma večer. Nevím, jestli něco z toho nakonec uplatním, ale ten mladistvý elán a neznalost věci mě fascinovaly. Nevím, co nakonec pro www.nyrsko.info vymyslím. Ale díky Johaně už vím, jak to vypadat nebude. Johýs, díky!

Komentáře

yetty píše…
Chytrej kolega :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

FibreLife - redukujte svoji hmotnost

E-shop s produkty Lifestyles na Slovensku

Pokus s indexací diskuze