Nový web: kaleta.nýrsko.info

Tak jsem nakonec zvolil kompromis.

Chtěl jsem mít svoji doménu, nejlépe www.kaleta.cz. Jenže je obsazená a majitel (p. Kaleta), je rád, že ji má. Nabízel jsem mu možné i nemožné, ale neustoupil.

Ostatní domény "kaleta" jsou také obsazené. "Nu, což," řekl jsem si. "Vymyslím nějaký jiný název". Jenže to není jen tak. Nakonec jsem si řekl, že nemá cenu špekulovat a rozhodl jsem se využít doménu, kterou již vlastním a málo používám: nyrsko.info

Co na ní lze najít? Zatím toho není mnoho. Tak hlavně tam mám stránky věnované vlastnímu software Zakázky (Evidence zakázek a Pracovní deník). Dále tam hostuji stránky skupinky mladých z KS Nýrsko, tedy "mládež". A to je vlastně vše. Takže místa dost a dost. Kdyby měl někdo zájem využít pěknou doménu www.nyrsko.info, nechť se ozve...

Nu, ale zpět k doméně "kaleta": nebylo tedy těžké vymyslet subdoménu www.kaleta.nyrsko.info. A s obsahem jsem se také nijak moc nepatlal. Nesmí tam chybět Intra - to je jasné. Kde je Intra (pro zdraví), tam jsou i parfémy Refan (pro krásu). A samozřejmě nechybí info o tworbě webu a poskytování software. A též poradenství v oblasti software - hardware.

Jak vidno, stačí mi pár základních informací. Bude-li potřebí, doplním další.

Úkol je tedy splněn. Spojil jsem "nýrsko" a "kaleta" a je to. Konečně mám vlastní doménu a mohu si to směle šupnout na svou vizitku. A o to vlastně šlo :-)


Komentáře

Anonymní píše…
Dobrý den, nemohl byste sem dát větší vizitku?
Samuel Kaleta píše…
Mohl bych dát větší vizitku. Ale proč bych to dělal? ;-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

FibreLife - redukujte svoji hmotnost

E-shop s produkty Lifestyles na Slovensku

Pokus s indexací diskuze