Intra shop na webnode.cz

Tak jsem si chtěl vyzkoušet, copak všechno nabízejí na www.webnode.cz. Že se tam dají vytvářet vlastní stránky, to jsem věděl. Ale někde jsem zahlédl, že tam lze nově založit i vlastní e-shop a to mě zaujalo.

webnode-webnodeTak jsem se rozhodl to vyzkoušet a samozřejmě s Introu, resp. s produkty Lifestyles.

Zajímala mě možnost vytvoření stránek zdarma, abych své podnikání s Introu zbytečně finančně nezatěžoval. A to na webnode.cz lze, ano, je to možné. U e-shopu s omezením na deset produktů, ale to mi stačí. Mám Intru tekutou, Intru v kapslích a Nutrii. A nějaké cenově výhodné balíčky Intry.

Tak jsem to tam “navalil” a výsledek si můžete prohlédnout na adrese www.intra-shop.webnode.cz.

A můžete si tam Intru objednat, že ano. Proto jsem to dělal :-)

webnode-intra

Zhodnocení a mé dojmy:

je to funkční, při malém množství zboží dostačující, šablony jsou docela hezké a je možno je upravovat, kdo potřebuje víc, ať si připlatí.

Poměrně obsáhlá nápověda je na adrese http://developer.webnode.com/templates/index.php, ačkoliv to tam až tak úplně aktuální není, v základu to vystačí.

Jen se mi nelíbí, že nemohu editovat obsah emailů s objednávkami. Teda částečně ano, ale pěkně formátovaný email v HTML z toho udělat nelze. Je to v tomto směru značně omezené.

A taky mi nefungoval tag (nebo jak tomu říkají) <rub:detail name=“description“ />, když jsem ho chtěl vložit do souboru eshop_on_sale.xml, která je součástí šablony. A podpora Webnode mě odkázala na jejich výše uvedený návod, kde se to vůbec neřeší.

Takže tak. Pro určitý základ to stačí, nenáročný uživatel to tam nakliká a napíše bez jakýchkoliv znalostí HTML, CSS či PHP – a o to jde.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FibreLife - redukujte svoji hmotnost

E-shop s produkty Lifestyles na Slovensku

Pokus s indexací diskuze