čtvrtek 24. června 2010

Intra opět zazářila

Pozitivních zkušeností s působením Intry přibývají. Uživatelů Intry i Nutrie také, čemuž se nelze divit. Neboť lidé spolu mluví a Intru (resp. každý dobrý produkt) si navzájem doporučí.

Naprostá většina našich zákazníků je s Introu spokojena. Užívají Intru pravidelně, ale je těžké z nich dostat nějakou konkrétní zkušenost. Ne, že by ji neměli. Naopak. Vždyť právě proto užívají Intru dlouhodobě. Ale užívání Intry se pro ně stalo něčím takovým, jako je pro většinu ostatních čištění zubů: pravidelně, každý den několikrát a… spokojenost. To je normální. O tom ani není třeba mluvit.  Asi i proto je tak těžké z nich něco dostat.

Tím více potěší každá konkrétní zpráva, Jak Intra pomáhá. Mám hned dvě takové, zde je ta první (druhou – o potížích s vyprazdňováním a jak Intra pomohla – napíšu příště):

Intra a rakovina

S rakovinou bojuje mnoho lidí. Někteří vítězně, jiní podléhají. Intra pomáhá i v tomto boji. Jednak tím, že posiluje organizmus a dále tím, nejlépe ve spolupráci s Nutrií, že pomáhá likvidovat zhoubné bujení. Během chemoterapie pak pomáhá vyplavovat z těla nečistoty a škodlivé látky, což se projeví tím, že pacienti užívající Intru snášejí tento způsob léčby mnohem lépe než ostatní. Podobné zkušenosti jsou i během ozařování.

Od svého kolegy jsem se dozvěděl o dalším vítězně vybojovaném boji s rakovinou, při kterém hrála Intra důležitou roli. Jednalo se o jistého pána z Prahy. Zdravotní stav velmi špatný, vypadalo to, že si rakovina vyžádá další oběť.
Kolega doporučil pravidelné užívání Intry ve velkých dávkách. Konkrétně mluvil o pěti kalíšcích (5 x 30ml) denně po dobu několika týdnů (k dnešnímu dni již měsíců). A výsledek se dostavil, Intra zabrala, pacient byl zachráněn!

Jistě, je možné, že ještě dobojováno není. To tak s rakovinou bývá, je to zákeřná nemoc. Ale lékařská prognóza byla jasná: maximálně několik týdnů života. Intra pomohla a dnes to jsou již měsíce života navíc. A když Intra pomohla jednou, proč by nepomohla i podruhé? A potřetí? A posté…

Takových zkušeností je více. Ale buďme upřímní: jsou i zkušenosti opačné. Ne vždy se podaří nasadit Intru včas, ne vždy ji pacienti užívají v potřebném množství. A ne vždy známe všechny okolnosti a stav organizmu tak, abychom mohli předem říci, že Intra zachrání další život. Ale naděje tu je. A i kdyby to měl být každý desátý zachráněný, pak Intra stojí za to!

Zpravidla o takových zkušenostech s Introu a rakovinou nepíšu, pokud je nemám “z první ruky”. Tentokrát jsem udělal výjimku, neboť kolegu znám jako člověka spolehlivého, který nemá ve zvyku přehánět. Jeho jméno neuvádím záměrně – je to kolega a tedy i moje konkurence – byť se máme rádi a pomáháme si. A jméno pacienta samozřejmě také neuvádím. Sám na něj ani nemám kontakt, ani nevím, zda by se mu to líbilo. Případné emaily mu ale přes kolegu “Intráka” rád předám.

neděle 4. dubna 2010

Intra shop na webnode.cz

Tak jsem si chtěl vyzkoušet, copak všechno nabízejí na www.webnode.cz. Že se tam dají vytvářet vlastní stránky, to jsem věděl. Ale někde jsem zahlédl, že tam lze nově založit i vlastní e-shop a to mě zaujalo.

webnode-webnodeTak jsem se rozhodl to vyzkoušet a samozřejmě s Introu, resp. s produkty Lifestyles.

Zajímala mě možnost vytvoření stránek zdarma, abych své podnikání s Introu zbytečně finančně nezatěžoval. A to na webnode.cz lze, ano, je to možné. U e-shopu s omezením na deset produktů, ale to mi stačí. Mám Intru tekutou, Intru v kapslích a Nutrii. A nějaké cenově výhodné balíčky Intry.

Tak jsem to tam “navalil” a výsledek si můžete prohlédnout na adrese www.intra-shop.webnode.cz.

A můžete si tam Intru objednat, že ano. Proto jsem to dělal :-)

webnode-intra

Zhodnocení a mé dojmy:

je to funkční, při malém množství zboží dostačující, šablony jsou docela hezké a je možno je upravovat, kdo potřebuje víc, ať si připlatí.

Poměrně obsáhlá nápověda je na adrese http://developer.webnode.com/templates/index.php, ačkoliv to tam až tak úplně aktuální není, v základu to vystačí.

Jen se mi nelíbí, že nemohu editovat obsah emailů s objednávkami. Teda částečně ano, ale pěkně formátovaný email v HTML z toho udělat nelze. Je to v tomto směru značně omezené.

A taky mi nefungoval tag (nebo jak tomu říkají) <rub:detail name=“description“ />, když jsem ho chtěl vložit do souboru eshop_on_sale.xml, která je součástí šablony. A podpora Webnode mě odkázala na jejich výše uvedený návod, kde se to vůbec neřeší.

Takže tak. Pro určitý základ to stačí, nenáročný uživatel to tam nakliká a napíše bez jakýchkoliv znalostí HTML, CSS či PHP – a o to jde.

úterý 18. srpna 2009

Intra – fotky na Rajčeti

Není to žádná “bomba”, ale někoho to třeba zajímat bude: umístil jsem pár foteček Intry na rajce.cz. Přesně sem: intra-lifestyles.rajce.idnes.cz.

Zatím je tam jen historie, tedy jaká balení se u Intry používala a používá, včetně balení nejnovějšího, které u nás v ČR zatím ještě dostupné není.

Tak to je vše.

---

Doplněno (15.9.2009):

Tak už je to tady! Intra v novém balení je již na skladě a začíná se s její distribucí i v ČR a na Slovensku.

pátek 17. července 2009

Intra v Polsku

Konečně jsem se dostal k tomu, abych se více věnoval prodeji a propagaci Intry v Polsku. Ve spolupráci s kolegou Tomášem, který má Polsko “za rohem”.

Takže pomaloučku – polehoučku pracujeme na stránkách www.intra-shop.com. Je tam nabídka produktů Lifestyles a to nejen pro Polsko, ale také pro Slovensko a další země EU. Takže Intra ve čtyřech jazykových verzích: Intra česky, Intra polsky, Intra slovensky a Intra anglicky.

Ještě to nacpat do polských katalogů (a pak to průběžně udržovat) a je to. Hodně štěstí nám všem :-)

Jo, samozřejmě jsou i nadále funkční naše dosavadní weby. Pro Česko je to www.intra-info.net, pro Slovensko www.intra.okshop.eu a pro Polsko http://intra-eu.sweb.cz/pl. To jen aby bylo jasno.

pondělí 13. července 2009

Intra – objednávkový formulář

Myslím, že jsem úspěšně dokončil webový formulář pro objednávky Intry a Nutrie na stránce Intra - objednávkový formulář.

Raději jsem napsal “myslím, že jsem dokončil…”. Ono to zpravidla nebývá tak jisté, jak se v první chvíli zdá. Chybičky se objevují až posléze, ačkoliv programátor žije v domnění, že je vše tak, jak má být.

Ideální je, když je v prohlížeči zapnutá podpora Javascriptu. Někteří borci ji vypínají, ale běžní uživatelé ne – ani netuší, co to je a že to tam je. A v tomto případě je to dobře. Jakákoliv změna v objednávce se hned promítne do kalkulace.

Intra - objednávkový formulář s JavascriptemKromě zboží lze objednat také registraci, což způsobí příjemnou slevu (také je to hned vidět) na všechny položky objednávky.

Kdo už slevu má (resp. má platnou registraci), ten zaškrtne patřičné políčko a také se mu celá objednávka hned přepočítá.

A samozřejmě že při prodeji Intry myslíme i na ty, kteří mají Javascript vypnutý. Sice to trvá o krapítek déle (stránka se musí znovu načíst…), ale pak je vše takové, jako s Javascriptem: součty cen, slevy…

V druhém kroku je potřeba vyplnit dodací adresu a pak objednávku s Introu, Nutrií či startovacím balíčkem (pro zopakování: 6ks Intra, 2ks Nutria, registrace… sleva 32%) odeslat. Je to prosté.

Bude-li vše fungovat jak má, pak je objednání Intry a dalších produktů z naší nabídky zase o něco příjemnější a jednodušší. Alespoň doufám.

úterý 30. června 2009

Intra from Lifestyles na facebook.com

Tak jsem podlehl. Ne, že by na mě někdo osobně vyvíjel nějaký nátlak, to ne. Ale znáte to: všude se o tom mluví, všude se o tom píše, je to hrozně in… člověk získá postupně dojem, že by to měl vyzkoušet také.

Tak jo. Založil jsem si účet na facebooku. Nakonec ho má už každý, chyběl jsem jen já, tak proč se stranit společnosti, že. Najdete ho zde: http://cs-cz.facebook.com/intra.lifestyles.kaleta

Mám i hezkou, “intráckou” adresu. To nebylo hned – jak zasvěcení vědí. Nejdřív jsem měl jen jakési číslo, podle kterého mě facebook identifikoval (a přátelé také). Ale pak proběhla akce, o které se psalo v médiích a při níž si uživatelé facebooku mohli své číslo změnit na něco lidštějšího. Tak jsem to využil a mám to. Místo čísla XXYYZZblebleble jsem tam šupnul intra.lifestyles.kaleta.
Nakonec jsem to nedělal jen kvůli hezké adrese, ale taky vyhledávače si teď budou jistější.

A dneska (protože se začínám na facebooku již lépe orientovat) jsem založil skupinu “Intra from Lifestyles”.

Skupinu si tam může založit myslím kdokoliv. Nějak se pojmenuje, něco se o ní napíše, natáhnout se tam obrázky, webové adresy a je to. Také se tam nastaví, zda je to skupina veřejná (pro každého), nebo jen pro určitý okruh vašich přátel.

Jak jsem psal, moje skupina se jmenuje “Intra from Lifestyles” a je na této adrese:
http://www.facebook.com/group.php?gid=98655497091&ref=nf

Komu se to líbí, koho to zajímá, ten se do skupiny přihlásí. Pak je informován o dění ve skupině a sám se může aktivně zapojit. Príma. Intra je fajn, facebook, zdá se, docela taky… Využijme vše, co dnešní doba přináší!