Canon PowerShot A590 IS

Koupil jsem si foťák. Canon PowerShot A590 IS. Vlastně; koupili jsme si ho mi dva - já a Yetty. Kousek z té lacinější nabídky, neb to stačí a na dražší nebylo.



Celé to začalo ale tím, že jsem prodal starší laserovou tiskárnu OKI 1100 a pořídil barevnou inkoustovku Canon Pixma IP 4500. To proto, že Intra potřebuje dobré a na pohled příjemné informační materiály. Ty je třeba tisknout barevně. Takže proto ta změna.
No, a tuhle jsme byli u známých, co mají koně. Mají jednoho a mají ho místo sekačky. Je to taková koňská rasa, co sekačku skvělě nahradí. Jen se musí hlídat, aby příliž netloustnul. Má k tomu skony, tahle rasa.
Koně doma nemáme, je to krásný zvíře a tak jsem fotil. Jen tak na mobil - nic jiného jsem po ruce neměl. A pak doma - když jsem se vracel ve vzpomínkách k tomu koni - jsem si řekl, že si vytisknu fotku s koněm. Tuhle tu:


No, na monitoru to ještě jde, ale po vytištění to vypadalo dost bídně. Přeci jen mobil na to není stavěný, aby dělal fotky v potřebné tiskové kvalitě.
A tak mě napadlo, že by bylo vhodné mít lepší fotky. A lepší fotky než mobil dělá foťák. A myšlenka byla na světě :-)

Pak jsme s Yettym (blog zde) dostali zakázku na tvorbu malého eshopu. To se hodilo, páč i laciný dogitál něco stojí. A tak jsme si pořídili A590ku Canóna. Fotí slušně, nastavení spousta, výdrž baterek velmi slušná. Jen ten plast... kovové tělo by bylo lepší. Nu, nezbývá, než s ním zacházet ohleduplně. Ale spokojen jsem, to jo. Volba to byla dobrá. I video to umí...

Fotky jsou taky na blogu u Yettyho. On fotí víc, než já. Je mladší, jde mu to lépe. Já už mám své nejlepší "foto léta" za sebou. To bylo ještě na kinofilm, Praktica B100. Ještě ji mám doma.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

FibreLife - redukujte svoji hmotnost

E-shop s produkty Lifestyles na Slovensku

Pokus s indexací diskuze